2ο ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΛΟΧΩΡΙΟΥ

Εντυπώσεις από την εκδρομή της ΣΤ' στην Αθήνα

p1050835 Την εκδρομή στην Αθήνα την περίμενα πώς και πώς, όχι μόνο γιατί θα ήταν μια από τις καλύτερες εκδρομές, αλλά κι επειδή έπεφτε την ημέρα των γενεθλίων μου. Η εκδρομή κράτησε τρεις μέρες.

Πήγαμε στο Αττικό Πάρκο, στην Ακρόπολη, στο Ιστορικό μουσείο, στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού αλλά και στη Βουλή. Όλα ήταν πολύ ενδιαφέροντα. Μάθαμε πολλά καινούρια πράγματα.

Ιδιαίτερη εντύπωση μου έκανε η 3D παρουσίαση της ιστορίας και της κατασκευής της Αγίας Σοφίας στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού αλλά και η επίσκεψη στο Βράχο της Ακρόπολης. Η θέα του Παρθενώνα ήταν συγκλονιστική.

Από την εκδρομή δεν έλειψε βέβαια και η διασκέδαση. Ξεφάντωμα και χορός με τους φίλους μου. Τι καλύτερο!

Αξέχαστη ήταν βέβαια και η έκπληξη που μου έκαναν όταν μου πήραν τούρτα την ημέρα των γενεθλίων μου.

Τελικά αυτή η εκδρομή θα μείνει αξέχαστη σε όλους!       Γιώργος Π.

p1050696 Η επίσκεψή μου στην Αθήνα ήταν η πρώτη που έκανα και μου άρεσε πολύ. Όταν κατεβαίναμε με το λεωφορείο ζαλιζόμουν λίγο αλλά η διαδρομή ήταν τέλεια. Αυτό που μου άρεσε περισσότερο ήταν η επίσκεψη στην παλιά Βουλή που εκεί είδαμε πολλά πράγματα των αγωνιστών του '21 και μου άρεσαν όλα. Επίσης μου άρεσε πολύ η επίσκεψη στο Αττικό Ζωολογικό πάρκο, όπου είδαμε πολλά ζώα, όμως πολύ μεγάλη εντύπωση μου έκανε το show  των δελφινιών. Με εντυπωσίασε ακόμα το μουσείο της Ακρόπολης και η Ακρόπολη. Όταν γυρνούσαμε πίσω, δεν ήμουν και στα καλύτερά μου αλλά όλα ήταν τέλεια.

Αθηνά Μ.

Μια από τις ωραιότερες εκδρομές, η οποία μου άφησε πολύ ευχάριστες αναμνήσεις, είναι αυτή που κάναμε πριν λίγους μήνες στην Αθήνα.           Κάναμε δύο στάσεις καθώς κατεβαίναμε και η τρίτη στάση ήταν στο Αττικό Πάρκο. Από παντού ακούγαμε κραυγές ζώων αλλά αυτό που μου τράβηξε την προσοχή ήταν το show με τα δελφίνια. Στη συνέχεια αναχωρήσαμε για το ξενοδοχείο μας.

Την επόμενη μέρα ξυπνήσαμε πολύ πρωί. Ξεκινήσαμε για την ξενάγηση στο μουσείο της Ακρόπολης και στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης. Η θέα από την Ακρόπολη ήταν φανταστική. Στη συνέχεια πήγαμε στο Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού. Η προβολή που παρακολουθήσαμε είχε θέμα την Αγία Σοφία. Το ίδιο βράδυ διασκεδάσαμε σε ταβέρνα της Πλάκας. Φάγαμε, χορέψαμε και τραγουδήσαμε.

Την τελευταία μέρα της εκδρομής είδαμε την μεγάλη αλλαγή φρουράς στο Μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτη. Στη συνέχεια πήγαμε στη Βουλή και μετά κάναμε βόλτα στον Εθνικό Κήπο και στο Ζάππειο.

Δεν πρόκειται ποτέ να ξεχάσω αυτή την εκδρομή καο όλα όσα έμαθα για τον πολιτισμό μας. Αυτό όμως που μ' ενόχλησε ήταν πως όποιος πέρασε  ως κατακτητής από αυτή τη χώρα προσπάθησε να κλέψει και ένα κομμάτι του πολιτισμού μας, με αποτέλεσμα να έχουν άλλοι τα αυθεντικά αγάλματα και εμείς τα αντίγραφα.

Ιωάννα Δ.

p1050755 Για έναν Θεσσαλονικιό όπως εγώ, η Αθήνα φαίνεται μια πολύ διαφορετική πόλη.

Μόλις μπήκαμε στην Αθήνα, μου φάνηκε πολύ περίεργη πόλη. Αντί για λεωφορεία, που σπάνια έκαναν την εμφάνισή τους, υπήρχαν τρόλεϊ. Ανάμεσα στις δυο λωρίδες του δρόμου υπήρχε το τραμ!

Μέσα στην Αθήνα αρχίσαμε να βλέπουμε λίγο τη Θεσσαλονίκη. Διαφορές όμως υπήρχαν πολλές. Το τραμ περνούσε μέσα στους δρόμους, ενώ πάνω από το κεφάλι μας υπήρχαν καλώδια με ρεύμα για τα τρόλεϊ.

Επισκεφτήκαμε πολλά μνημεία, το μουσείο της Ακρόπολης, την Ακρόπολη, το μουσείο Μείζονος Ελληνισμού και άλλα. Επισκεφτήκαμε τη Βουλή! Κάθε χώρος στο εσωτερικό της Βουλής ήταν φανταστικός. Όταν μπήκαμε στον χώρο των συνεδριάσεων, μείναμε με το στόμα ανοιχτό! Ήταν τέλεια! Επισκεφτήκαμε και την παλιά Βουλή και είδαμε το μουσείο του 1821.

Το πιο τέλειο όμως απ' όλα ήταν η Ακρόπολη. Όταν ανέβαινες και έβλεπες μπροστά σου αυτό το κτίσμα, έμενες με το στόμα ανοιχτό.                 Ήταν πολύ ωραία η επίσκεψη στην Αθήνα!